czwartek, 20 września 2012

Dlaczego nie ma fermentacji? No i oczywiście domowy browarek.

Serdecznie witam wszystkich. Na swoim kanale YouTube wystawiłem kilka nowych filmików. Jednym z nich jest film na temat fermentacji. Przez około 20 minut opowiadam o potencjalnych przyczynach dlaczego fermentacja może się opóźnić. Dodatkowo, można wyciągnąć wnioski co zrobić aby polepszyć start fermentacji. Serdecznie zapraszam wszystkich początkujących w temacie robienia piwa do obejrzenia tego właśnie filmu.


Kiedy już będziecie przyzwyczajeni do myśli robienia piwa zapraszam na pozostałe filmiki. A mianowicie, po raz kolejny robię piwo z kita. Tym razem jest to Mexican Cerveza. Dodatkowo, aby mieć trochę więcej aromatu chmielowego, dodaje trochę chmielu. Ok geniuszu, ale po co? Ktoś mógłby zadać takie pytanie. Odpowiedź jest prosta: aby zobaczyć co się stanie. Na koniec wystawiłem jeszcze update, kiedy piwo zaczęło fermentować.

Jeśli spodoba się wam którykolwiek film gorąco zapraszam do polubienia filmiku. Pomoże to mi w poszerzeniu grona widzów mojego kanału. Pod koniec najważniejsza kwestia. Im więcej osób oglądnie wideo, tym więcej osób skorzysta i mam nadzieję, że zacznie robić własne piwo.
Serdecznie pozdrawiam
Marcin

1 komentarz:

  1. Witam,
    ostatnio podjąłem się próby zrobienia piwka domowego lager, i wszystko ładnie przez pierwsze 24 godziny drożdze bardzo mocno pracowały a już po około 30 godz praca ustała i pytanie czy to normalna kolej rzeczy czy coś poszło nie tak powiem że w nocy temp trochę spadła w pokoju
    pozdrawiam Grzesiek:)

    OdpowiedzUsuń