niedziela, 25 lipca 2010

Nareszczie wakacje!!!

Witam wszystkich bardzo serdecznie. Nareszcie zaczęły się dla mnie wakacje. Mam wolne około miesiąca i postanowiłem przyjechać do Polski. Z tego powodu nie będę warzył przez następne kilka tygodni. Ale to wcale nie znaczy, że zerwałem z robieniem piwa. Nigdy!!! Mam po prostu trochę wolnego i postanowiłem ten czas poświęcić na coś innego. Bardzo się cieszę, że mój kanał na You Tubie ( http://www.youtube.com/domowybrowarek) staje się coraz popularniejszy. Naprawdę świetna sprawa. Oczywiście, że pokarze filmiki z zacierania. Wierzcie mi, że się spieszę, pucha puchą, ale zacieranie... paluszki lizać.

Jeszcze raz bardzo serdecznie dziękuję za wizyty, zarówno na blogu i na kanale YouTube - Domowy Browarek
Do usłyszenia wkrótce.

2 komentarze:

  1. Fajna oprawa filmowa, żałuję że nie mam tych umiejętności technicznych do tworzenia video postów.

    Szacunek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :-) Jeżeli mogę w czymś pomóc, daj znać na emaila.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń